• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

رشته آمار در مقطع کارشناسی ارشد گرایشهایی مانند آمار حیاتی یا زیستی، آمار بیمه و آمار اقتصادی و اجتماعی و در مقطع دکترا آمار حیاتی و آمار بیمه دارد. فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان کارشناس آمار مشغول به کار شوند یا با استفاده از مفاهیم، برنامه ها و تحلیلهای آماری به تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های موسسات صنعتی، اقتصادی، اجتماعی، درمانی و ... بپردازند.

پایان نامه آمار
مباحث آماری شامل چهار مقیاس ترتیبی، بازه ای ، نسبی و اسمی می شوند که از هر کدام با توجه به نوع داده ها و تحلیل استفاده مناسب می کنند. قوه تجزیه و تحلیل در موفقیت در این رشته نقش بسزایی دارد، همچنین علاقه به ریاضیات به دانشجویان رشته آمار کمک می کند تا در صورت مواجه با مشکلات و مسائل آماری، آمادگی کاملی داشته باشند.
خلاصه سرفصل دروس این رشته شامل دیفرانسیل، رگرسیون، فرآیندهای تصادفی، روشهای نمونه گیری، روشهای ناپارامتری، مبانی کامپیوتر، روش تحقیق، آشنایی با نرم افزارهای آماری، مدیریت و کنترل پروژه، مبانی جمعیت شناسی و جامعه شناسی، مبانی اقتصاد، اصول حسابداری، مبانی بیمه و کارآفرینی، آنالیز عددی، ماتریسها و جبرهای خطی می شود.
دانش آموختگان رشته آمار در زمینه های زیادی می توانند کار کنند، مانند بانک، موسسات و مراکز آماری، مراکز بیمه و تحقیقی، آموزش و پرورش، موسسات تامین بودجه، بخش آماری وزارت خانه ها، اقتصاد و امور دارایی، کار با برنامه های شبیه سازی در تجهیزات شهری، نظامی، پزشکی، پرواز، بازیها، تعلیم و تربیت و ... .
برخی از متخصصین آمار در تحقیقات مفیدی شرکت می کنند و مسئولیتهای سنگینی را قبول می کنند، برای مثال در طرحهای تحقیقی شرکت می کنند و برای جمع آوری داده ها مجبور به سفر می شوند.

دانشجویان رشته آمار می توانند برای تدوین پایان نامه ارشد و یا دکترای خود از ادیت اکسپرتس کمک بگیرند. مشاورین ما به شما اطمینان خاطر می دهند که طی انجام پایان نامه شما در حفظ اطلاعاتتان کوشا هستند. در صورت ایجاد هرگونه سوال می توانید طی مراحل پایان نامه با مشاور و کارشناس خود صحبت کنید و یا به صورت آنلاین در ارتباط باشید.
نمونه ای از موضوعات پایان نامه آمار

-    شبیه سازی و بهینه سازی سیستم تولید لاین کارت جهانی
-    شبیه سازی چرخش تابش اشعه های خورشید با استفاده از روشهای کلاسیک آماری
-    مطالعاتی درمورد بهینه سازی و نحوه شکل گرفتن الگوریتم ژنتیک