• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

رشته هواشناسی در زمینه های وضعیت هوا و تغییر و تحولات جوی کاربرد زیادی دارد و در زمینه های بسیاری مانند کشاورزی، حمل و نقل و زندگی روزمره ما تاثیر بسیاری دارد. به طور کلی هواشناسی وضعیت هوا را به صورت لحظه ای و در دوره کوتاه مدت و با استفاده از ابزار فیزیکی و دینامیکی بررسی می کند. یک کارشناس هواشناس باید در مبحث فیزیک بسار قوی باشد، زیرا پایه اصلی این رشته فیزیک است. این رشته با مباحث ریاضی و آمار، ترمودینامیک، الکترومغناطیسی، فیزیک خورشید، فیزیک پلاسما، انتشار رادیویی، شیمی فیزیک و ... سروکار دارد.

پایان نامه هواشناسی


رشته هواشناسی دروسی مانند نقشه خوانی، مبانی هیدرولوژی، زمین در فضا، مبانی جغرافیای شهری، مبانی محیط زیست، فناوری اطلاعات، مبانی ژئومورفولوژی، مبانی سیستم اطلاعات جغرافیایی، کارتوگرافی، جغرافیای اقتصادی ایران، جغرافیای خاک، نقشه ها و نمودارهای اقلیمی، آب و هوای ایران و ... دارد.
کارشناس هواشناس در مرکز کلیماتولوژی و ایستگاههای هواشناسی به جمع آوری تصاویر از ماهواره ها می پردازد و با استفاده از ابزارهای کامپیوتری وضعیت هوا را پیش بینی می کند.
دانشجوی رشته هواشناسی موظف است برای فارغ التحصیلی خود و اخذ مدرک، پایان نامه ارائه کند. پایان نامه یا رساله پژوهشی است که نتیجه سالها تحصیل دانشجو است. بسیاری از دانشجویان هیچ ایده ای برای موضوع پایان نامه به ذهنشان نمی رسد، قدرت نگارش خوبی ندارند و یا هیچ اطلاعاتی از فرآیند انجام پایان نامه ندارند. بهترین راه حل برای این مسئله، استفاده از کمک و تجربه مشاوران ما است. کارشناسان ما با اطلاع از فناوریها و ژورنالهای علمی دنیا به روزترین ایده و راهنمایی را در اختیار شما قرار می دهند.
نمونه ای از موضوعات پایان نامه رشته هواشناسی

-    استفاده از تکنیکهای غیرخطی برای مدل سازی هواشناسی
-     STRATAQ یک هواکره انتقال دهنده شیمیایی سه بعدی
-    مشاهده و بررسی شبکه رادار هوایی قوی دو لایه ای برای مزوسفرهای بالایی و ترموسفرهای زیرین
-    بررسی اندازه گیری دمای وارونگی توسط لیدار