• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

ریاضیات محض به طور کلی با اصول نظری و قواعد ریاضیات سروکار دارد. اکثر ریاضیدانان محض در بخش تدریس مشغول به کار شده و برخی دیگر در بخشهای اجتماعی و صنایع مانند بررسی ایمنی داروها، ایجاد روشهای فرمول بندی جدید و حل مشکلات تجاری، برنامه نویسی، صنایع هوافضا، بانکها، تجزیه سیستمهای کدگذاری و رمزیابی یا کریپتوگرافی، ارائه راه حلهای فردی از طریق رایانه ها، شرکت در تحقیقات آماری و ... کار می کنند. از جمله دروسی که دانشجویان این رشته باید در آن قوی باشند جبر است که این مبحث به عنوان یک گرایش در مقطع کارشناسی ارشد نیز تدریس می گردد. جبر شامل شاخه های جبر جابجایی، ناجابجایی، نظریه حلقه ها، جبر ترکیباتی و هندسه جبری می شود.

پایان نامه ریاضیات محض
به طور کلی رشته ریاضیات شامل سه گرایش محض، کاربردی و دبیری هستند و تفاوت ریاضیات محض با گرایشهای دیگر در هدف این رشته ها است. به عنوان مثال ریاضیات کاربردی به استفاده از ریاضیات در زمینه های متفاوت می پردازد و ریاضیات دبیری مختص تدریس و روشهای آموزش ریاضی در مقاطع تحصیلی مختلف است. برخی از دروس رشته ریاضیات محض عبارتند از مهندسه دیفرانسل، توپولوژی یا مکان شناسی، آنالیز جبر خطی، مبانی ریاضیات، آزمایشگاه ریاضی، اصول حسابداری، مدیریت مالی، اقتصاد مالی، مدار منطقی، کنترل پروژه و تحقیق در عملیات می باشد.
گرایشهای رشته ریاضی محض در مقطع کارشناسی ارشد شامل ریاضیات مالی و استفاده از نظریه گراف می شود. رشته ریاضی مقطع دکترا نیز دارد و دانشجویان این مقطع باید پایان نامه ارائه دهند، به این منظور شما دانشجویان عزیز می توانید در صورت ایجاد سوال و ابهام از مشاوران ما به طور رایگان کمک بگیرید. مشاورین ما کاری می کنند تا پایان نامه ای درخور آکادمیها و مجلات علمی دنیا ارائه دهید. کارشناسان ادیت اکسپرتس با همراهی شما طی مراحل انجام پایان نامه به شما اطمینان خاطر خواهند داد. نمونه ای از موضوعات پایان نامه های ریاضیات محض را می توانید مشاهده نمایید:
-    استفاده از برنامه خطی 0-1 برای محاسبه  n نفر از تمام استراتژیهای محدود محض
-    اثبات تجزیه ای برهان بوگارد-میگنوت
-    تجزیه غیر خطی شعاعهای تحت چرخنده های بزرگ و محاسبات سمبلیک
-    نظریه هوموتوپی اندازه گیری نمودارهای دایره ای
-    بررسی چند نمونه از نمودارهای منحنی  R
-    تجزیه و تحلیل تقارن معادله Black-Schole  برای ارزشهای کوچک