• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

رشته مهندسی عمران یکی از رشته های فنی مهندسی است که  با زمینه هایی از جمله ساختمانی، راه سازی، پل سازی، سازه ها و بناهای آبی، جمع آوری  و دفع فاضلاب و … مسئولیت طرح، محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا ارتباط دارد. مهندسی عمران شامل خیلی از کارها می شود به عنوان مثال برای ساختن ساختمان، پل، برج، تونل، راه، سیلو و یا شبکه‌های فاضلاب به مهندس عمران نیاز داریم که علاوه بر رعایت مباحث اجرایی و فنی، اقتصادی کار کند. برای اینکه دانشجویان بتوانند به تحصیل در این رشته ادامه دهند باید در مباحث فیزیک و ریاضی قوی باشند و همچنین آماده کار در محیطهای خارج از شهرو فعالیت زیاد باشند.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران می توانند کارهایی عمرانی از قبیل موارد زیر انجام دهند: طراحی، محاسبه و اجرای راهها و جاده های مختلف ارتباطی داخل و خارج شهرها و و روستاها، ساخت و اجرا و در مواردی طراحی و محاسبه انواع پلهای بتنی و فلزی مانند پلهای داخل شهری و روگذرها، پلهای خارج شهری و جاده ها, ساخت خطوط انتقال آب اعم از انواع کانالهای تحت فشار و یا کانالهای با سطح آزاد آب, محاسبه ساخت شبکه های جمع آوری و دفع آبهای سطحی ناشی از نزولات جوی در خیابانها و همچنین شبکه های جمع آوری و دفع فاضلابهای خانگی و صنعتی و انتقال آنها به خارج از شهر و تصفیه خانه ها و ....
فرصتهای شغلی متعددی برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران وجود دارد مانند  وزارتخانه های مسکن و شهر سازی، راه و ترابری، جهاد سازندگی و نیرو به صورت گسترده تر و سایر وزارتخانه ها، اداره ها، سازمانها، مراکز دولتی و خصوصی نظیر: وزارتخانه های آموزش و پرورش، کشاورزی، علوم تحقیقات و فن آوری، بانکها و ... که برای کارهایی مثل طرح محاسبه و اجرای پروژه، نیاز به استخدام مهندسان عمران دارند. شرکتهای مهندسین مشاور هم برای کارهای  طرح  محاسبه و نظارت بر اجرایی پروژه ها به مهندس عمران نیاز دارند.
انجام پایان نامه یا رساله مهندسی عمران به دلیل نیاز به انجام تحقیقات در شرایط واقعی آزمایشگاهی کاری دشوار برای دانشجویان این رشته شده است و انجام این کار بدون داشتن تجربه عملی امکان پذیر نیست. از همین رو به دانشجویان این رشته پیشنهاد می شود که از متخصصین و مشاوران برای انجام پایان نامه خود کمک بگیرند. نمونه هایی از موضوعات پایان نامه ارشد رشته مهندسی عمران که البته می توان از آنها برای پایان نامه دکترا نیز بهره برد :
_استفاده از سیستم های ERP  برای انتقال فرایندهای تجاری :مطالعه ای در موضوع شرکتهای مهندسی عمران
_تولید اتوماتیک جریان خطا در مبحث احتمالات و ریاضیات
_تعیین  IMF  بااستفاده از انتقال  Hilbert-Huang