• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

به طور کلی رایانه دارای دو بخش سخت افزار و نرم افزار است که بخش سخت افزار شامل اجزای فیزیکی و قابل لمس رایانه و بخش نرم افزار شامل اجزای غیر قابل لمس می باشد.در این رشته به طراحی , ساخت , بررسی و شناخت نرم افزار و سخت افزارها می پردازند.
این رشته گرایشهایی از جمله مهندسی سخت افزار , مهندسی نرم افزار , مهندسی فناوری اطلاعات , معماری کامپیوتر , هوش مصنوعی , مبحث الگوریتم ها و محاسبات , امنیت شبکه ها و اطلاعات , تجارت الکترونیک , پردازشگرهای هسته مرکزی و ... دارد. دانشجویان فارغ التحصیل شده در این رشته می توانند بازار کار بسیار خوبی داشته باشند. برای مثال در زمینه برنامه نویسی شرکتها و ارگانهای زیادی نیاز به برنامه نویس دارند. هم چنین امروزه نیاز به ساخت نرم افزار و صادر کردن آنها بیشتر شده است. مهندسین کامپیوتر در بخش فناوری اطلاعات یا  IT  می توانند در پروژه ها و سازمانها در راستای پیاده سازی برنامه های فناوری اطلاعات, خدمات تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک, فناوری اطلاهات هوشمند و.... فعالیت داشته باشند.

تحصیل دررشته مهندسی کامپیوتر نیازمند درک و استعداد خوبی در ریاضیات است و دانشجوی این رشته باید فعال و پویا باشد و اطلاعات به روزی در زمینه رشته خود داشته باشد.

از آنجایی که این رشته گستردگی زیادی در موضوع دارد, انتخاب موضوع پایان نامه (رساله ) وبه طور کلی انجام پایان نامه را برای دانشجویان دشوار کرده است. به همین منظور استفاده از یاری مشاورین و متخصصین مجرب در این زمینه بهترین کار است تا پایان نامه ایی حرفه ای ارایه دهید.
متخصصین باسابقه ما در راستای انجام پایان نامه آماده کمک به شما در تمام مقاطع هستند. نمونه هایی از موضوعات پایان نامه ارشد یا رساله دکترای رشته مهندسی کامپیوتر را در زیر می توانید مشاهده کنید. این نمونه ها در انجام پایان نامه خود می توانند به شما کمک بسیاری کنند :
_بهینه سازی مدیریت روشهای سیستم های وایرلس با شبکه OS
_مشکل دستیابی به عوامل تصویری
_کیفیت لینک وایرلس در صفحه های شبکه های الکترونیکی
_افزایش ظرفیت چند بعدیها با قابلیت برنامه ریزی اتوماتیک
_ توسعه وایرلس با به حداقل رساندن میزان استفاده از باتری
_مطالعه و پیش بینی نیازهای نرم افزاری وابسته به منطق فازی چند معیاری