سمینار آماده رشته مدیریت(کارشناسی ارشد)- مطالعه و بررسی روش های برآورد رضایت مشتری در بانكداري الكترونيكی

سمینار آماده رشته مدیریت(کارشناسی  ارشد)- مطالعه و بررسی روش های برآورد رضایت مشتری در بانكداري الكترونيكی
پیشرفت های چشمگیر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیر تمام ابعاد زندگی بشر را متحول ساخته است و امروزه از مفاهیم نوینی نظیر دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی و آموزش الکترونیکی سخن به میان می آید. آن چه که تا کنون بیش از سایر موارد تحت تاثیر این فناوری ها قرار گرفته است، حوزه تجارت و بازرگانی است و در این بین صنعت بانکداری نیز تحولات معناداری را تجربه کرده است. با به کار گیری روز افزون سیستم های پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری و حرکت به سوی بانکداری الکترونیکی..
کد کیو آر:  سمینار آماده رشته مدیریت(کارشناسی  ارشد)- مطالعه و بررسی روش های برآورد رضایت مشتری در بانكداري الكترونيكی

کد QR محصول

سمینار آماده رشته مدیریت(کارشناسی  ارشد)- مطالعه و بررسی روش های برآورد رضایت مشتری در بانكداري الكترونيكیسمینار آماده رشته مدیریت(کارشناسی ارشد)- مطالعه و بررسی روش های برآورد رضایت مشتری در بانكداري الكترونيكی
قیمت قیمت : 38000 تومان
نوع فایل : docx
حجم فایل: 0.35 مگابایت

چکیده

پیشرفت های چشمگیر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیر تمام ابعاد زندگی بشر را متحول ساخته است و امروزه از مفاهیم نوینی نظیر دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری  الکترونیکی و آموزش الکترونیکی سخن به میان می آید. آن چه که تا کنون بیش از سایر موارد تحت تاثیر این فناوری ها قرار گرفته است، حوزه تجارت و بازرگانی است و در این بین صنعت بانکداری نیز تحولات معناداری را تجربه کرده است. با به کار گیری روز افزون سیستم های پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری و حرکت به سوی بانکداری الکترونیکی، بسیاری از فعالیت های سنتی بانکداری منسوخ شده و این رشته به صنعت پردازش اطلاعات تبدیل شده است که مبنای فعالیت آن براساس مفاهیم جدیدی نظیر پول الکترونیکی، ماشین خودپرداز و پایانه فروش است. امروزه با توجه به مزایای اقتصادی فراوان سیستم های بانکداری الکترونیکی از نظر کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری بانک ها، افزایش کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان، رفع محدودیت های زمانی و مکانی و گسترش حوزه فعالیت های بانکی و بازاریابی، در بسیاری از کشورهای پیشرفته علاوه بر بانک های جدید که خدمات خود را تنها از طریق ارتباطات الکترونیکی به مشتریان ارایه می کنند، بانک های باسابقه نیز در کنار فعالیت فعلی خود و یا با تاسیـس بانک های مستـقل به شیوه الکترونیکی به عمـلیات خود وسعت می دهند. مفید ومناسب بودن این نوع از خـدمات )خدمات بانکداری الکترونیک( می تواند باعث افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ها شود زیرا بانکداری الکترونیک دسترسی مشتریان به حسابهایشان را بسیار سریع و سهل الوصول کرده است. موارد خدماتی که بانک ها با ارائه آن ها می توانند موجبات رضایتمندی مشتریان خود را فراهم نمایند بسیار گسترده است، در این پژوهش به مطالعه و بررسی روش های جلب رضایتمندی و جذب مشتری جدید در بانکداری الکترونیکی می-پردازیم.

  کلمات کلیدی: بانکداری الکترونیکی، خدمات بانکداری، رضایتمندی، جذب مشتری، حساب بانکی.


فهرست مطالب

فصل1) آشنایی باحیطه‏ی مطالعه وساختار سمینار

1-1) مقدمه         

1-2) آشنایی بانکداری الکترونیکی     

1-3) آشنایی با چالش های مهم در بانکداری الکترونیکی   

1-4) حیطه ی مطالعه و اهمیت آن     

1-5) معرفی ساختار سمینار 

1-6) خلاصه و نتیجه گیری 

فصل2) مطالعه و بررسی روش هاي جلب رضايتمندي و جذب مشتري در بانكداري الكترونيك      

2-1) مقدمه         

2-2) معرفی روش های جلب رضايتمندي و جذب مشتري در بانكداري الكترونيك          

2-3) رضایت مشتری از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی در صنعت بانکداری غنا      

2-4) مدل کمّی تاثیر شخصیت و رضایت مشتریان روی استفاده از بانکداری اینترنتی    

2-5) رواج بانکداری اینترنتی، آنالیز سطح کشوری         

2-6) ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی بانک با تصمیم گیری چند معیاره فازی          

2-7) مقایسه ی روش های موجود      

2-8) خلاصه و نتیجه گیری 

2-9) منابع و ماخذ