• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: فروردین 1403
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

توجه داشته باشید که این پروپوزال ها در سامانه ایران داک ثبت شده است و تنها جنبه آموزشی دارند و برای ثبت موضوع باید تغییرات اساسی در آنها انجام دهید.

پروپوزال آماده ارائه یک روش انتشار اطلاعات با استفاده از راهکار تصمیم گیری چندمعیاره فازی، در شبکه های موردی وسایل نقلیه شهری

پروپوزال آماده  ارائه یک روش انتشار اطلاعات با استفاده از راهکار تصمیم گیری چندمعیاره فازی، در شبکه های  موردی  وسایل نقلیه شهری
بدون شك ويژگي‌ها و قابليت‌هاي شبكه‌اي، يكي از پارامترهاي مهم برای خودروهاي آينده است. همان‌طور كه در يك اداره يا یک خانه، تجهيزات مختلف با هم تشکیل یک شبكه می دهند؛ خودروها نيز در هنگام حركت در جاده و شهر، يك گره از شبكه هستند و مي‌توانند طيف وسيعي از اطلاعات، مانند وضعيت آب‌وهوا، ترافيك، داده‌هاي چندرسانه ای، سيگنال‌هاي هشدار و هر نوع اطلاعات قابل تصور ديگر را مبادله كنند. علت اهمیت شبکه های موردی وسایل نقلیه، ارتباط مستقيم اين نوع شبكه‌ها با ايمني خودروها و ترافيك جاده ها است. اقتضای ویژگی های...
کد کیو آر:  پروپوزال آماده  ارائه یک روش انتشار اطلاعات با استفاده از راهکار تصمیم گیری چندمعیاره فازی، در شبکه های  موردی  وسایل نقلیه شهری

کد QR محصول

پروپوزال آماده  ارائه یک روش انتشار اطلاعات با استفاده از راهکار تصمیم گیری چندمعیاره فازی، در شبکه های  موردی  وسایل نقلیه شهریپروپوزال آماده ارائه یک روش انتشار اطلاعات با استفاده از راهکار تصمیم گیری چندمعیاره فازی، در شبکه های موردی وسایل نقلیه شهری
قیمت قیمت : 48000 تومان
نوع فایل : doc
حجم فایل: 0.40 مگابایت
بدون شك ويژگي‌ها و قابليت‌هاي شبكه‌اي، يكي از پارامترهاي مهم برای خودروهاي آينده است. همان‌طور كه در يك اداره يا یک خانه، تجهيزات مختلف با هم تشکیل یک شبكه می دهند؛ خودروها نيز در هنگام حركت در  جاده و شهر، يك گره از شبكه هستند و مي‌توانند طيف وسيعي از اطلاعات، مانند وضعيت آب‌وهوا، ترافيك، داده‌هاي چندرسانه ای، سيگنال‌هاي هشدار و هر نوع اطلاعات قابل تصور ديگر را مبادله كنند. علت اهمیت شبکه های موردی وسایل نقلیه، ارتباط مستقيم اين نوع شبكه‌ها با ايمني خودروها و ترافيك جاده ها است. اقتضای ویژگی های ذاتی شبکه های موردی وسایل نقلیه، مشکلاتی را به وجود می آورد که محققان را دچار چالش می کند. مسئله انتشار اطلاعات، یکی از مهم ترین چالش ها در این زمینه است. روزانه در مکان های  بسـیار زیادی در شبکه های جاده ای و داخل شهری اتفاقاتی می افتد که بسیاری از آنها موجب بروز تراکم می شوند و ایمنی خودرو و سرنشینان آن را به مخاطره می اندازند. اگر خودروها با اطلاعاتی از قبیل حوادث و شرایط ترافیکی، مسیر حرکت خود را اصلاح کنند، کیفیت رانندگی در زمینه های زمان، مسافت و ایمنی، بهبود اساسی خواهد یافت. با ظهور شبکه های موردی وسایل نقلیه، وسیله ای برای انتشار پیام های هشداردهنده در بین خودروهای متصل به شبکه ایجاد شد که در مورد عوامل مسدود کننده جاده و شرایط بد ترافیکی، اطلاعاتـی را منـتشر می کند. هدف اصلی انتشار اطلاعات در محیط شبکه های موردی وسایل نقلیه، به حداکثر رساندن استفاده از منابع شبکه برای تامین نیازهای داده ای همه خودروها است. جهت استفاده بهینه از منابع شبکه، انتشار سریع و صحیح پیام های اخطار، افزایش تعداد وسایل نقلیه دریافت کننده پیام ها و کاهش نیاز به زیرساخت های سخت افزاری کنار جاده ای و شهری، راهکارهای کارا برای انتشار اطلاعات در این شبکه ها مورد نیاز است. بنابراین، در این پایاننامه یک راهکار انتشار اطلاعات توزیع شده کارا، پیشنهاد می شود که از اصول تصمیم گیری چند معیاره فازی، مانند مقیاس پذیری و انطباق پذیری استفاده می کند که برای تولید یک معماری غیرمتمرکز در شبکه هایی با پویایی بالا بسیار مفید خواهد بود. بدین ترتیب انتشار اطلاعات، با نیاز به حداقل زیرساخت سخت افزاری کنار جاده ای و شهری (بعنوان مرکز انتقال پیام های هشدار) به صورت سریع و صحیح انجام می گیرد. از سوی دیگر استفاده از معیارهای مختلف مانند، سطح انرژی گره، دسترس پذیری گره (وسیله نقلیه)، قابلیت اطمینان و قابلیت اعتماد گره و همچنین فاصله گره از مرکز پیام، به منظور انتخاب یک سرخوشه مناسب جهت ارسال و دریافت پیام ها، ضمن  افزایش کارایی شبکه، سرعت در انتقال اطلاعات را بالا برده و تعداد وسایل نقلیه ای که پیام هشدار را دریافت می کنند، افزایش می دهد. همچنین با استفاده از این روش، میزان مصرف پهنای باند برای ارسال و دریافت اطلاعات توسط مرکز پیام، به علت جلوگیری از ارسال همه پخشی پیام های هشدار، بطور قابل توجهی کاهش می یابد. استفاده از این راهکار، میزان هزینه در راه اندازی این شبکه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، زیرا با استفاده از این ایده، دیگر نیازی به استفاده از تجهیزات کنارجاد ه ای برای ارسال و دریافت پیام ها، نخواهد بود و خودرو ها بر اساس معیارهای بیان شده، در  قالب تجهیزات کنارجاده ای، عمل خواهند کرد.