• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

رشته ادبیات فارسی از گذشته در ایران وجود داشته و اکنون نه تنها در کشور ما بلکه در دانشگاههای جهان مانند هاردوارد و آکسفورد نیز تدریس می گردد. تحصیل در این رشته نیازمند علاقه و استعداد در درس ادبیات و زبان فارسی می باشد پس دانشجوی این رشته باید تمامی مباحث ادبی مانند آرایه ها، تاریخ ادبیات، قافیه ها و نقد ادبی را به خوبی بداند. گرایشهای ادبیات فارسی در مقاطع بالاتر چهار شاخه کلی ادبیات حماسی، غنایی، عرفانی و تعلیمی هستند و نقد ادبی، ادبیات کودک و نوجوان و ادبیات تطبیقی از جمله گرایشهای جدیدی هستند که برخی دانشگاهها آنها را به لیست شاخه های خود اضافه کرده اند.

پایان نامه ادبیات فارسی
ادبیات حماسی در رابطه با پهلوانی، قهرمانی و احساسات یک مردم نسبت به قهرمان خود است و بخشهای مختلفی مانند دینی، مذهبی، عرفانی، حماسه و اساطیری دارد. ادبیات غنایی در رابطه با عشق و انسان دوستی است و اشعار آن با موسیقی و وزن خاصی همراه است. رباعیات، غزل و قصیده از جمله انواع ادبیات غنایی می باشند. ادبیات تعلیمی گونه ای از ادبیات است که به تعلیم و تربیت می پردازد به طوری که خواننده با خواندن آثار تعلیمی متوجه بار آموزشی و پندهای اخلاقی نهفته در آن می شود. در رابطه با بازار شغلی ادبیات فارسی می توان گفت که بیشترین جایی که فارغ التحصیلان این رشته مشغول به کار می شوند، در مدارس و به عنوان دبیر ادبیات فارسی و زبان فارسی است. دانشجوی ادبیات فارسی نیز می تواند یک ویراستار حرفه ای، روزنامه نگار، گوینده و از همه مهمتر نویسنده بشود.

یک دانشجوی ادبیات مسلما قدرت نگارش خوبی دارد و از بابت نگارش پایان نامه کمتر از دیگر دانشجوها نگرانی دارد اما گامهای اصلی پایان نامه همواره دغدغه مهمی بوده است. با مشاورین ادیت اکسپرتس دیگر نیازی به نگرانی نیست. کارشناسان ما طی مدت انجام پایان نامه با شما همراه خواهند بود.
نمونه ای از موضوعات پایان نامه رشته ادبیات فارسی

-    تحقیقی درباره آثار سبک اشعار فارسی تا اوایل قرن نوزدهم
-    روشهای داستان سرایی سینمایی در غزلهای امروزی
-    نقدی بر تشبیهات تمثیلی در کتابهای مرتبط با علم معانی بیان و بلاغت
-    مطالعه ای در مورد ژانر حماسه تقلیدی در ادبیات ایران
-    بررسی سمبل از دید ابهام
-    مطالعه ای درمورد سعدی و تاثیر او در ادبیات فارسی
-    مطالعه ای درمورد اسطوره، سمبل و لفافه گویی در آثار قیصر امین پور