• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

رشته ریاضیات کاربردی به نحوه استفاده از ریاضی در رشته ها و مقاطع مختلف می پردازد و بیشتر در تولید، صنعت و بانکها کاربرد دارد. در این شاخه از ریاضیات، زمینه هایی مانند دینامیک سیالات، معادلات ماکسول، ریاضیات گسسته، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع و آمار نیز مورد استفاده قرار می گیرند. دانشجویان این رشته نیز توانایی برنامه ریزی و تحلیل اقتصادیشان بالا می رود. دروس تخصصی رشته ریاضیات کاربردی عبارتند از: آنالیز ریاضی، توابع مختلط، مبانی کامپیوتر و برنامه ریزی، برنامه ریزی پیشرفته، آنالیز عددی، برنامه ریزی پیشرفته، جبر خطی، تحقیق عملیات، مدار منطقی، آزمایشگاه ریاضی، اقتصاد مهندسی، مدیریت مالی، کنترل پروژه، روانشناسی صنعتی، مدیریت مالی، مهندسی فاکتورهای انسانی و غیره.

پایان نامه ریاضیات کاربردی


در گذشته ریاضیات در مباحث مهندسی و علوم طبیعی بسیار اهمیت داشت. پس از جنگ جهانی دوم حیطه های جدیدی از علم ریاضی ایجاد شد مانند نظریه انتخاب اجتماعی و نظریه بازیها. نظریه بازی ابتدا در اوراق بهادار، داد و ستد، مزایده و معاملات کاربرد داشت اما امروزه در سیستمهای چندعاملی، کامپیوتر، روان شناسی، فلسفه، اخلاق، مدل سازی الگوریتمها، جامعه شناسی، سیاست و حتی زیست شناسی- مبحث تنازع بقا و تکامل و ثبات- کاربرد دارد. نظریه انتخاب اجتماعی در دموکراسی و قواعد رای به عنوان تصمیم گیری اجتماعی استفاده می شود. آکچئوری یکی دیگر از مباحث ریاضیات کاربردی است که در زمینه سرمایه گذاری و شرکتهای بیمه با استفاده از آمار و ریاضیات ریسک و منافع معادله را تعیین کرده و به سرمایه گذار بهترین نوع سرمایه گذاری را نشان می دهد. به طور کلی امروزه ریاضیات در علم اقتصاد نقش بسیاری دارد و به اقتصاددانان در تصمیم گیریهای اقتصادی کمک می کند. به عبارتی می توان گفت که یک اقتصاددان ریاضیدان هم است و با به کارگیری ریاضیات تولید ناخالص ملی را تا حدی می تواند افزایش دهد.

مهمترین بخش از مراحل انجام پایان نامه انتخاب موضوع آن است. مشاورین ادیت اکسپرتس راهنمای خوبی برای انتخاب موضوع پایان نامه شما هستند. برای آشنایی کلی با نگارش پایان نامه از سایت ما دیدن کنید و برای دریافت جزییات سفارش پایان نامه با ما تماس بگیرید.
نمونه ای از موضوعات پایان نامه رشته ریاضیات کاربردی

-    پیش بینی قیمت نفت خام و سود سهام با استفاده از مدل شبیه سازی  Matlab
-    تخمین کمیت اپراتورهای خطی با استفاده از ضریبهای متداول
-    محاسبه ای با کارایی بالا از طریق جایگزینی ارزش روش CCDD
-    مجموعه راه حلهای جریان سه بعدی بنابر روش اختلال هوموتوپی در دیسک چرخشی