• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

این رشته به بررسی ویژگیهای فیزیکی و خواص اپتیکی مواد جامد می پردازد و دارای گرایشهای مولکولی، هسته ای، هواشناسی، نجوم، اتمی و حالت جامد است. گرایش حالت جامد اجسام رسانا، نیمه رسانا، نارسانا و ابر رسانا را با جزییات بررسی می کند. فیزیک جامد ماده هایی با چگالی بسیار بالا را نیز بررسی می کند که امروزه در فناوری نانو شاهد استفاده زیادی از این علم بوده ایم. رشته فیزیک در گرایشهای فوتونیک و اپتیک کاربرد بیشتری دارد. فوتونیک به ابزارهای نوری و فیبرهای نوری مخابرات و لیزرها مرتبط است.

پایان نامه فیزیک جامد


دروس رشته فیزیک جامد عبارتند از ترمودینامیک و مکانیک آماری، ریاضی فیزیک، الکترومغناطیس، آزمایشگاه اپتیک، مکانیک تحلیلی، آکوستیک، فیزیک فضا، فلسفه علم، فیزیک محیط زیست، اقلیم شناسی و فیزیک نیمه رسانا. دانش آموختگان این رشته در زمینه های علمی، آزمایشگاههای فیزیک، مخابرات، صدا و سیما، صنعت لیزر، سازمان انرژی اتمی، ساخت وسایلهای اپتیکی، ترانزیستورها، خازنها، تکنولوژی نانو و زمینه های دیگری فعالیت داشته باشند و یا در سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی به عنوان محقق و در آزمایشگاههای کالیبراسیون برای اندازه گیری مشغول به کار شوند. یا می توانند آزمایشگاه فیزیک خود را تاسیس کرده و با موسسات تحقیقاتی قرارداد ببندند.
دانشجویان رشته فیزیک جامد در مقطع کارشناسی به هنگام فارغ التحصیلی باید پایان نامه ارائه دهند. یک پایان نامه خوب نیازمند درک عمیق از مطالب حرفه ای و قدرت نویسندگی بالا می باشد که دغدغه بسیاری از دانشجویان است. پایان نامه ارشد یا رساله دکترا سه بخش کلی دارد، بخش ابتدایی، متن و بخش انتهایی که هر کدام از این بخشها به چند فصل تقسیم می شوند. از آنجایی که تدوین رساله کاری دشوار است ما به شما بهترین راه یعنی کمک گرفتن از مشاوره را پیشنهاد می کنیم. مشاوران و متخصصین ما با تجربه زیاد در این زمینه آماده خدمت به دانشجویان عزیز هستند و با همراهی شما طی مراحل انجام پایان نامه اعتماد شما را جلب خواهند کرد.
نمونه ای از موضوعات پایان نامه فیزیک جامد

-    خاصیت مغناطیسی آهن کربن دار ایستایی
-    بررسی کاربرد توالی مغناطیسی و تحولاتی در ویژگیهای آهنرباها
-    بررسی شیوه انقلابی لیپومن و گابور
-    مطالعه ای درباره علم فیزیک دانمارک در چهارصد سال گذشته
-    مطالعه ای درباره سخنرانیهای فینمن در باب فیزیک