• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: آبان 1402
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

مهندسی برق زیرمجموعه‌ای از مهندسی است که به مطالعه و کاربردهای مرتبط با الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می‌پردازد. مهندسی برق دو قسمت عمده دارد که در یکی از آن به طراحی سیستم ها می پردازند و در دیگری نحوه انتقال انرژی را بررسی می کنند.

گرایش‌های مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق در ایران  به ترتیب زیر هستند :
 
گرایش قدرت مهندسی برق
مهندسی قدرت با تولید٬ انتقال و توزیع انرژی الکتریکی و هم چنین ساخت برخی دستگاه‌های مربوط به آن مثل ترانسفورمرها سروکار دارد. در این گرایش به مطالعه در مورد روش های گوناگون انتقال الکتریسیته می پردازد.


گرایش الکترونیک
یک مهندس الکترونیک فعالیتهایی از جمله ساختن قطعات الکترونیکی و استفاده از آنها در مدار دارد.


گرایش مخابرات
مهندسی برق مخابرات شامل دو مبحث مخابرات میدان و سیستم‌های مخابراتی است. دروس اصلی این گرایش: میدان و امواج، مایکروویو و آنتن، فیلتر وسنتز مخابرات دیجیتال ومبانی  پردازش سیگنال های گسسته در زمان ( مرتبط با گرایش سیستم های مخابراتی).


گرایش مخابرات میدان
در مبحث میدان، مهندسان با ارسال٬ انتشار و دریافت امواج الکترومغناطیسی از طریق یک کانال مخابراتی و فرستنده و گیرنده سروکار دارند. به عبارت مهندسان مخابرات میدان به‌طور عمده با جنبه‌ی فیزیکی چگونگی انتقال امواج حاوی اطلاعات کار می کنند.


گرایش سیستم‌های مخابراتی
موضوع اصلی این گرایش پردازش و بهینه‌سازی سیگنال اطلاعات است. در این مبحث، مهندسان در کل با بهبود سامانه‌های مخابراتی جهت دستیابی به سرعت و امنیت و قابلیت اطمینان بیشترسروکار دارند.


گرایش کنترل
 هدف این علم به طورکلی، کنترل متغیرهای اصلی سیستم بر مبنای برخی ملاکهای مطلوب است. به کمک این علم می‌توان به عملکرد بهینه سیستم‌های پویا، بهبود کیفیت و ارزان‌تر شدن فراورده‌های تولیدی، گسترش میزان تولید، ماشینی کردن بسیاری از عملیات دستی و نظایر آن دست یافت.
برای پایان نامه ارشد یا پایان نامه دکترا مهندسی برق, دانشجو می تواند نمونه های پایان نامه های دانشجوهای دیگر را مطالعه کند تا از نحوه نگارش متن آگاه شود. انجام پایان نامه یا رساله نیازمند نویسندگی قوی می باشد و دانشجو برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و همچنین برای انجام پایان نامه ای آکادمیک به مشاور و متخصص در این زمینه نیاز دارد. نمونه هایی از موضوعات پایان نامه ارشد مهندسی برق را در زیر می توانید مشاهده نمایید :
_کنترل ارتباط و گرمایش  الکترود Ni  وابسته به خازنهای سرامیکی
_بررسی خاصیت الکتریکی فیبرهای الکتروسپونی کامپوزیتهای PANI-PMMA
_سیسیتم تامین برق ولتاژ پایین برای ابزارهای فیزیکی گردش مدار