• 09371198576
  • payanyar@gmail.com
بروز رسانی قیمت‌ها: فروردین 1403
ورود  \/ 
x
x
x
ثبت  \/ 
x

تضمین کیفیت محصولات

------------------------------

تضمین کیفیت تمامی محصولات

ضمانت هفت روزه برای تمامی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

------------------------------

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی حضوری با تعیین وقت قبلی

برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی

------------------------------

ارائه کلاس‌های آموزشی

برگزاری کلاس‌های توجیهی محصولات

تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

در مهندسی مکانیک به طراحی و ساخت دستگاههایی نظیر دستگاههای انرژی زا می پردازند. از جمله کاربردهای این رشته می توان به تولید موتورهای کنترل، نیروگاههای برق، لیزر و... اشاره کرد. این رشته همچنان در حال تکامل و پیشرفت است و امروزه می توان گوشه ای از پیشرفت آن را در زمینه هایی مانند نانوتکنولوژی مشاهده کنیم.

زمینه های فعالیت مهندسی مکانیک شامل طراحی، تحلیل، آزمایش، فرآیندهای ساخت و تولید و همچنین فعالیتهایی در زمینه نوین فناوری نانو اشاره کرد.


تاریخچه مهندسی مکانیک
در قرن 18 میلادی بود که این رشته به طور خاصی شناخته شد و از قرن 19 میلادی تا کنون به طور پیوسته در حال گسترش و توسعه است.

گرایشهای مقطع لیسانس مهندسی مکانیک
این گرایش  شامل سه رشته حرارت و سیالات،  طراحی جامدات و ساخت است که در مبحث طراحی جامدات مهندسان در مباحثی مانند ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید کارخانجات فعالیت دارند.
در رشته  حرارت و سیالات در مباحثی مانند طراحی موتورها، خودروسازی، هوافضا و پالایشگاههای نفت و گاز پرداخته می شود.

مباحث اساسی مهندسی مکانیک
مهندسی مکانیک مباحث گوناگونی مانند ایستاتیک، دینامیک، مقاومت مصالح، طراحی اجزا ماشینها و دینامیک ماشینها و ... دارد. در ایستاتیک به بررسی سیستم فیزیکی ایستایی می پردازند. مبحث دینامیک مربوط به موضوعات حرکت شناسی است و در آن به بررسی عوامل موثر بر حرکت، قوانین حرکت و مبحث کار و انرژی می پردازند. در مبحث مقاومت مصالح هم به استحکام مواد و بررسی رفتار مکانیکی آنها پرداخته می شود.
مهندسان مکانیک در زمینه های زیادی می توانند مشغول به کار شوند مانند طراحی ماشینها, توربینها, دیگهای بخار, هواپیما, کنترل کیفیت دستگاهها, ساخت تجهیزات صنعتی مثل رباتها و ...
باتوجه به تنوع گرایشها و مباحث مهندسی مکانیک, انتخاب موضوع و تدوین پایان نامه یا رساله کاری دشوار شده است. متخصصین ما در زمینه مشاوره, تدوین پروپوزال و انجام پایان نامه آماده راهنمایی شما هستند. چند نمونه از موضوعات پایان نامه ارشد مهندسی مکانیک را می توانید مشاهده نمایید که آشنایی با این مثال ها می تواند در انجام پایان نامه شما چه در پایان نامه کارشناسی ارشد و چه در پایان نامه دکترا کمک به سزایی به شما کند :
_افزایش کیفیت مکانیکی و گرمایی کامپوزیتهای اپوکسی
_مطالعه تجربی بر افزایش قدرت فیبرهای محکم استیل 
_مطالعه نظری سیستم پمپ گرمایشی با استفاده از سردکنهای CO2
_تاثیر جذب رطوبت بر خاصیتهای مکانیکی فیبرهای سنگی کامپوزیتهای ماتریکس